«جوان آنلاین» خبر داد:جریان انحرافی در پی مذاکره با آمریکا

یزدفردا:اخبار بدست آمده حکایت از آن دارد که جریان انحراف ضمن قرار گرفتن در پازل فشارهای غرب علیه کشورمان تلاش دارد که زمینه های مذاکره با آمریکا را فراهم سازد.

«جوان آنلاین» پیش از این نیز در مرداد ماه خبر داده بود که جریان انحراف می کوشد تا با القای این مطلب که تحریم های یک سویه امریکا سبب بروز مشکلات فراوان اقتصادی برای کشور شده است، مقامات را وادار به مذاکره با امریکا کنند و به محض شکل گیری این مذاکرات با ایالات متحده، آن را به یک ابزار تبلیغاتی در آستانه انتخابات تبدیل و از طریق آن شروع به جذب آرای نیروهای خاکستری جامعه کنند. همچنین جریان انحرافی که پیش از این در جریان خانه نشینی ۱۱ روزه پیغام های خاصی را به خارج از کشور منتقل کرده بود ،در صدد است باردیگر پیغام های خود را مبنی بر تنها گزینه در دسترس برای مذاکره با ایران به غرب و آمریکا مخابره کند.


در همین حال جدیدترین اخبار واصله بیانگر آن است که با شدت گرفتن فشارهای غرب علیه ایران برای وادار ساختن ایران به تجدیدنظر در سیاست اصولی خود جریان انحراف باردیگر فعال شده و می کوشد تا با طرح قرارگرفتن کشور در شرایط «بحران» فشارهای داخلی را برای بهره برداری های خود جهت مذاکره با آمریکا سازماندهی کند.


گزارش جوان آنلاین حاکی است در حالی که غرب سناریوی خود را در قبال ایران فشار برای مذاکره قرار داده و تلاش دارد تا با فشار به ایران موارد اهداف منطقه ای و داخلی ایران را نیز درآستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی دنبال نماید،رفتارهای جریان انحراف نشان می دهد که این جریان با بهره برداری های سیاسی به دنبال ترسیم فضایی از بحرانی بودن شرایط به منظور انجام مذاکره با آمریکا دارد.


عدم فعال سازی دیپلماسی منطقه ای،عملیاتی نساختن برخی توافقات اقتصادی فی مابین با همسایگان،چشم پوشی از ظرفیت های برخی کشور ها به عنوان روزنه های تنفسی و غیره نشان می دهد که این جریان چه بازی خطرناک و ضد منافع ملی را آغاز کرده اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا